Integruota pamoka

Garso šaltiniai

Skirta: 5–8 kl. moksleiviams

Integracija: fizika, muzika, technologijos, gamta ir žmogus


Kviečiame muzikos, fizikos ir technologijų mokytojus pasinaudoti galimybe pravesti integruotą dviejų dalių pamoką 5–8 kl. moksleiviams tema „Garso šaltiniai“.

Pirmoje pamokoje mokiniai susipažins su garso reiškiniu, supras, kaip garsai mus veikia, kaip apsupa ir kodėl mus taip traukia, sužinos, ar gali garsą suprasti turintieji klausos negalią, kaip galima garsą pamatyti ar pajausti… O gal prie jo net prisiliesti?

Antroje pamokoje mokiniai savo rankomis iš plastiškos medžiagos nulipdys garso instrumentą, molio švilpynę – molinuką, kurį iš karto galės naudoti muzikos pamokoje ar žaidimams, išradingai jį tobulinti ir derinti.  

Integruotos 2 dalių pamokos „Garso šaltiniai“ aprašą su užduotimis ir kūrybinės užduoties instrukcija galite peržiūrėti ir parsisiųsti paspaudę čia ar ant paveikslėlio. Priedas: pamokos skaidrių rinkinys, skirtas 16:9 (ekranui) ir 3:4 (projektoriui).

Pateiktos užduotys orientuotos į bendrųjų kompetencijų lavinimą – atlikdami užduotis mokiniai ugdysis gebėjimą bendrauti, bendradarbiauti, lavins kūrybiškumą, kels kultūrinį sąmoningumą, įgus fizikos, muzikos ir technines žinias taikyti praktikoje.

Pamokos apraše mokytojai ras rekomendacijas, pamokos planą, veiklų lenteles ir užduotis mokiniams, o prieduose – tautinių muzikos instrumentų skaidres, mokiniams pildyti skirtų lentelių pavyzdžius, kūrybinės užduoties instrukciją.

Integruotą pamoką rengė Kauno miesto muziejaus Tautinės muzikos skyriaus edukatoriai ir Erudito licėjaus pedagogai.

FacebookMessengerEmailTwitterCopy Link